Biudžetinė įstaiga 
Topolių g.19, LT-63331 Alytus 
Tel. (8 315) 70525, (8 315) 70425 
El. paštas drevinukodm@drevinukas.alytus.lm.lt 
Juridinių asmenų registras 
Kodas 191054763

„Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“ (projekto kodas Nr. 09.1.3-CPVA-V-704-02-0001)

„Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“ (projekto kodas Nr. 09.1.3-CPVA-V-704-02-0001)

SAUGIOS ELEKTRONINĖS ERDVĖS VAIKAMS KŪRIMAS

ES struktūrinių fondų projektas, finansuojamas pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 9 prioriteto „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas“ 09.2.1-ESFA-V-726 priemonę „Ugdymo turinio tobulinimas ir naujų mokymo organizavimo formų kūrimas ir diegimas“.

1 klasės
1. 8.00 – 8.35
2. 8.55 – 9.30
3. 9.50 – 10.25
4. 10.55 – 11.30
5. 12.00 – 12.35

2-4 klasės
1. 8.00 – 8.45
2. 8.55 – 9.40
3. 9.50 – 10.35
4. 10.55 – 11.40
5. 12.00 – 12.45
6. 13.00 – 13.45

Ugdau alytiškį
Draugiškas internetas
tevu_linija_internetas
i3fh3w10328
erasmus

Šių metų lapkričio 26–30 d. turėjo vykti stovykla-projektas T.A.P.K. (tobulėk, auk, patirk, kurk), organizuotas laisvosios mokytojos Jolitos Kalėdienės ir Alytaus miesto savivaldybės iniciatyva. Visą Lietuvą sukausčiusi sudėtinga ir nuolat kintanti situacija pakeitė ir mūsų visų planus.
Visoje Lietuvoje nuo lapkričio 23 d. buvo sustabdytas neformaliojo ugdymo veiklos, įskaitant ir T.A.P.K. stovyklą, vykdymas. Švelnėjant karantino laikotarpio apribojimams, stovykla-projektas atgimė ir virto popamokinės-laisvalaikio veiklos projektu. Jame dalyvavo 50 Alytaus „Drevinuko“ mokyklos-darželio mokinių, jie po pamokų visą savaitę aktyviai dalyvavo įvairiuose užsiėmimuose ir edukacinėje veikloje. Savaitė prabėgo kaip viena smagi akimirka, vaikai ją apibūdino kaip „auksinę šių metų savaitę“. 
Jau nuo pat pirmosios dienos mokiniai aktyviai įsitraukė į japoniškų konstruktorių LaQ konstravimo užsiėmimus. Pasitelkę inovatyvius konstruktorius jie ne tik smagiai leido laiką, bet ir lavino savo kūrybiškumą, matematinius gebėjimus, konstruodami įvairias plokštumines ir erdvines figūras. 
Projektas stebino ir meninės veiklos palete. Keramikos dirbtuvėse mokiniai kūrė kalėdinius paveikslus savo šeimoms, o keraminės snaigės virto nuostabiais moliniais indais. Dailės edukacijos metu mokiniai bandė pajausti spalvų plastiškumą ir raišką baltame popieriaus lape, pritaikydami ir išmoktas matematines simetrijos žinias. Vienus mokinius džiugino nupiešti snieguolių žiedai, kitus nauji atrasti objektai ir džiaugsmas, padarius simetrišką piešinio antspaudą. 
Mokiniai nepraleido progos susipažinti su teatro subtilybėmis. Teatro edukacijos metu jie mokėsi naudingų atsipalaidavimo pratimų. Taip pat buvo sužinota, kaip įveikti užklupusią scenos baimę ir kaipgi išdrįsti vaidinti scenoje. Akimirką vaikai tapo teatro aktoriais ir įsipynė į pasakų raizgalynę, kurioje, kaip ir visose pasakose, viskas baigėsi laimingai. Ar minėjome, jog mokyklos klasės virto mažomis ir jaukiomis kino salėmis? Čia buvo surengti kino seansai, mokiniams palikę smagius prisiminimus ir bendruomeniškumo jausmą. 
Projekto uždarymo šventės metu vyko visų dalyvių jauki ir šventiška kalėdinė fotosesija. Mokiniai dalijosi darbingos savaitės įspūdžiais, kuriuos patyrė viso projekto T.A.P.K. metu. Visi džiaugėsi naujais potyriais ir užsimezgusiomis draugystėmis. Mokytoja Jolita Kalėdienė džiaugiasi, kad mokiniams pavyko praskaidrinti niūrią kasdienybę, įgyvendinant smagų ir įdomų projektą, kuris leido pasiekti išsikeltus tikslus. Mokiniai ugdė savarankiškumą, kūrybiškumą, atrado naujus saviraiškos ir netradicinio ugdymo metodus, skirtus laisvalaikio užimtumui organizuoti. Jie taip pat atrado savo mėgstamas veiklą, susibūrė į jaukias darbo grupeles, atrado naujų draugų ir visi smagiai bei turiningai praleido laiką, o tai šiuo metu yra labai reta ir svarbu.

Stovyklos-projekto vadovė Jolita Kalėdienė