ALYTAUS „DREVINUKO“ MOKYKLOS-DARŽELIO IŠORĖS VERTINIMAS
Vizito laikas – 2008 metų vasario 25-28 dienos.
Vizito tikslas – mokyklų veiklos kokybės išorės auditas.
II. MOKYKLOS STIPRIOSIOS IR TOBULINTOS SRITYS
Mokyklos stipriosios sritys:
- Mokiniai savarankiški, noriai dirba pamokose, geba prisiimti atsakomybę ir iniciatyvą (3.2.1., 3.2.3).
- Sudaromos sąlygos mokiniams rinktis įvairius meninės krypties būrelius (1.2.1., 4.2.2).
- Geri mokyklos pasiekimai meniniuose konkursuose ir festivaliuose (2.3).
- Pagarba grįsti santykiai, vertybinių nuostatų ugdymas užtikrina saugią mokyklos aplinką (4.2.1., 4.1.1., 5.1.4).
- Kryptingai teikiama socialinė ir psichologinė pagalba (4.1.2).
- Jauki graži mokyklos aplinka, gera materialinė bazė sudaro tinkamas sąlygas ugdymo procesui organizuoti (6.1., 6.3.2., 5.1.3).
- Ugdomoji veikla siejama su gyvenimo praktika, nukreipta į mokinių interesus ir poreikius (3.3.3., 1.1.3).
- Sutelkta mokytojų, tėvų, specialiosios komisijos narių veikla užtikrina veiksmingą ir kryptingą specialiąją pedagoginę pagalbą (4.6., 6.5.3).
- Metodinės grupės vadovas pasižymi aukšta profesine kompetencija ir yra įsipareigojęs mokyklai žmogus (7.5.1).
- Tinkamai planuojama ugdomoji veikla, tikslingai parenkamos užduotys, priemonės ir metodai Ib, IIa, IIIb klasių pamokose daro įtaką gabiems mokinių pasiekimams (3.1).
Mokyklai reikėtų tobulinti:
- Veiklos diferencijavimą, laiko vadybą pamokoje, atsižvelgiant į kiekvieno vaiko galimybes (3.3.2., 4.5.1).
- Mokyklos veiklos planavimo procedūrų kokybę (7.2.1., 7.3.2).
- Bendradarbiavimą įvairiais lygmenimis, įgyvendinant mokyklos tikslus ir uždavinius (1.3.2., 1.1.1., 7.4.3).
- Pamokos uždavinio formulavimą, orientuotą į pamatuojamą rezultatą (3.1.).
- Mokytojų darbo vertinimą, kuriant kvalifikacijos tobulinimo strategiją (6.6).
Mokyklą verta pagirti už lėšų pritraukimą ugdomosios aplinkos bei materialinės bazės turtinimui.